Fejlesztési információk

  • a kedvezményezett neve: PROF. TETŐ Építőipari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • a projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a PROF.TETŐ Kft.-nél
  • a szerződött támogatás összege: 7.683.600,- Ft
  • a támogatás mértéke (%-ban): 40,00 %
  • a szerződött visszatérítendő támogatás (hitel) összege: 9.604.500,- Ft
  • a visszatérítendő támogatás (hitel) mértéke (%-ban): 50,00 %
  • a projekt tartalmának bemutatása: A PROF.TETŐ Kft. működésének kezdetétől építőipari termékek, jellemzően tetőépítéshez kapcsolódó anyagok, áruk nagy- és kiskereskedelmével foglalkozik békéscsabai székhellyel jellemzően Békés megyében. A kínált és igénybe vett minőségi termékek, szolgáltatások iránt mutatkozó egyre bővülő kereslet és az ágazat specifikus szakemberhiány megköveteli, hogy a szervezetben olyan strukturális változásokra kerüljön sor, amellyel hatékonyan és egyszerűen lehet tervezni, szervezni, nyilvántartani, nyomon követni, kimutatni és elemezni a párhuzamosan jelentkező humán-, eszköz- és anyagerőforrás kapacitásigényeket, a vagyongazdálkodást, a terv-tény adatok adott pillanatban mutatkozó állapotát.

A menedzsment kiemelt odafigyeléssel végzi a tevékenységét, azonban a gazdálkodás mérete, a forgalmazott termékpaletta összetettsége és a hozzájuk kapcsolódó speciális adminisztrációs terhek miatt szükségessé vált a folyamatok újragondolása, racionalizálása a költséghatékony működés és a vagyongazdálkodás biztosítása érdekében. A gazdálkodó rentábilis beruházási igénye olyan „hibrid” informatikai rendszer bevezetését indokolja, mellyel képes a munkavállalók, beszállítók és egyéb (eszköz, anyag) erőforrások tervezésére és kezelésére, illetve online módon aktuális vezetői információkhoz való hozzáféréshez a vállalkozás valós idejű működési állapotának vonatkozásában. Cél a szervezeti működés letisztulása, átláthatósága és egyszerűsödése, amely a beszállítók és vevők megelégedettségéhez, a munkavállalók és vezetés jobb kapcsolatához, hatékonyabb készlet és vagyongazdálkodáshoz vezet.

Az InfoGrid vállalatirányítási szoftverrendszer tíz célfunkcionális területen történő bevezetésével a munkafolyamatok integrált rendszerben kerülnek menedzselésre, mely során egy rendszerben dolgozhatnak az árukezelők, adminisztrátorok és a menedzsment, amely a szakemberhiányos gazdasági környezetben versenyelőnyt biztosít a kihasználtság és hatékonyság növelésével a területen dolgozó más szereplőkhöz képest elsősorban a gyors, tudatos vevőkezelés és kiszolgálás, az értékesítés támogatása révén.

  • a projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges befejezés): 2020.01.24.
  • projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00422